Z důvodu plánované odstávky elektřiny bude 13.6.2024 omezený provoz a infolinka. Nelze vyzvednout zbozí osobně ani odeslat. Objednávky budou zpracovány

Brzdový kotouč EBC Nerezová ocel univerzální MD1008

EBC HPSR brzdový kotouč, pevné verze. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
Mletý brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdových destiček pro zajištění brzdný výkon EBC Double-H slinutých.
- Nezávislá konstrukce.
Cena s DPH: 4 626 Kč (3823,14 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52527
+ -

EBC HPSR brzdový kotouč, pevné verze. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
Mletý brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdových destiček pro zajištění brzdný výkon EBC Double-H slinutých.
- Nezávislá konstrukce.