FAQ - Často kladené dotazy



Dotazy k náhradním dílům

  • Jak je možné, že jsou u Vás ceny originálních dílů tak nízké?

  • Ceny originálních dílů jsou u nás nízké proto, že nakupujeme přímo v evropských a dalších světových skladech jednotlivých dodavatelů a ceny jsou přizpůsobovány aktuálnímu kursu EUR. Pokud i přesto naleznete výhodnější nabídku neváhejte nás kontaktovat. Viz Garance nejnižší ceny.

  • Jaká je standardní dodací lhůta originálních dílů?

  • Standardní doba dodání je 6 pracovních dnů (zpravidla ještě rychleji) u dílů objednaných v evropských skladech respektive 12 nebo 30 pracovních dnů u dílů objednaných v jiných světových skladech. Možnost delšího dodání - 12/30 pracovních dnů (delší doba = nižší cena) je zejména u dražších dílů a pokud je k dispozici, systém Vám ji automaticky nabídne. Uvedené doby dodání platí za předpokladu, že díl je v příslušném skladu výrobce (skladová zásobenost bývá kolem 95%).

  • Jaká je standardní dodací lhůta neoriginálních - replikových dílů?

  • Standardní doba dodání je 2-6 pracovních dnů. V případě, že díl není skladem ani u dodavatele bude Vám termín sdělen v aktualizačním emailu nebo telefonicky.

  • Máte některé díly skladem?

  • Ano tisíce nejčastěji objednávaných! Nicméně i toto množství tvoří pouze malé procento z celé nabídky, která čítá přes 20 výrobců (od Aprilie po Yamahu) a pokrývá modely už od 70. let (celkem tedy několik miliónů dílů). Z tohoto důvodu není reálné vše držet skladem. Vzledem k velké zásobenosti skladů výrobců (obvykle kolem 95% sortimentu) jsou však díly u zákazníka velice rychle.

  • Co když jsem svůj model ve Vaší nabídce nenašel?

  • I přesto, že je databáze neustále aktualizována je stále velké množství modelů a značek, které zatím čekají na doplnění. To ale neznamená, že na ně díly nedodáváme. Naše nabídka zahrnuje originální náhradní díly a příslušenství výrobců Aprilia, BMW, Buell, Cagiva, Can-Am, Ducati, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Polaris, Suzuki a Yamaha. Pokud tedy vlastníte model některého ze zmíněných výrobců, kontaktujte nás a my Vám cenu dílu / příslušenství rádi sdělíme. V případě, že již znáte obj. číslo dílu, můžete si cenu zjistit zvolením výrobce a zadáním obj. čísla ZDE.

  • Nejsem si jistý rokem výroby, nebo mám jiné pochybnosti. Mám to risknout a díl objednat?

  • Rozhodně ne! Není výjimkou, zvláště na našem území, že rok výroby Vašeho stroje není shodný s údajem ve Vašem OTP. Toto je typické především pro některé motocykly dovezené ze zahraničí. Pokud si tedy nejste čímkoli jisti, můžete si modelový rok Vašeho stroje prověřit na www.rokvyroby.cz nebo nás kontaktujte a my se Vám pokusíme pomoci. VIN (číslo rámu) prozradí téměř vše.

  • Je možné objednaný díl převzít osobně?

  • Ano samozřejmě! Pokud si přejete objednaný díl vyzvednout osobně, zvolte v objednávce "osobní odběr v Liberci".

Dotazy k oblečení / doplňkům

  • Je možné oblečení z Vaší nabídky někde vyzkoušet?

  • Momentálně ne, ale do budoucna počítáme s částečným vybavením provozoven vybraných prodejců. U nich pak bude možné nejvíce prodávané oblečení vyzkoušet.

  • Před časem jsem si u Vás vyhlédnul oblečení, ale dnes už ho v nabídce nemáte. Půjde ještě objednat?

  • Naše nabídka obsahuje nejnovější oblečení a originální doplňky aktuální sezony. Postupem času výrobce skladové zásoby vyprodá, většinou již nedoplní a vydá rovnou novou kolekci. Z tohoto důvodu je tedy velice pravděpodobné, že se doplněk objednat již nedá.

Obecné dotazy

  • Originální díl, oblečení, nebo doplněk jsem jinde našel za nižší cenu. Je možné se s Vámi dohodnout?

  • Pokud se Vám toto opravdu povedlo, máme pro Vás více než slušnou nabídku. Více o naší Garanci nejnižší ceny se dočtete ZDE.

  • Jakým způsobem je možné u Vás platit?

  • Za zboží, které jste si objednali v našem eShopu je možné zaplatit těmito způsoby:

    Na dobírku - zboží zaplatíte dopravci při jeho převzetí

    Bankovním převodem v CZK na náš účet. Č.ú. 35-9306830227/0100 (účet je veden u Komerční banky). Jako variabilní symbol uvádějte číslo Vaší objednávky

    Bankovním převodem v EUR na náš účet. Č.ú. 2623224659/1100, IBAN: SK27 1100 0000 0026 2322 4659, BIC-/SWIFT-Code: TATRSKBX (účet je veden u Tatra banky). Jako variabilní symbol uvádějte číslo Vaší objednávky

    Bankovním převodem v PLN na náš účet. Č.ú. 75 1090 1971 0000 0001 2122 0192 (Bank Zachodni WBK). Jako variabilní symbol uvádějte číslo Vaší objednávky

    Platební kartou - akceptovány jsou všechny hlavní platební karty

    PayPalem - nejvíce oblíbený způsob platby v zahraničí. Více informací ZDE

    Hotově při osobním odběru - objednávku si vyzvednete osobně u nás v Liberci viz KONTAKTY.

  • Kolik zaplatím za poštovné?

  • Způsoby dopravy a cenový přehled uvádíme v následující tabulce:

Způsob dopravy Platba Dodání Dostupnost Cena
Balíkovna na adresu Předem Druhý pracovní den od odeslání prodávajícím Česká republika 115 Kč
Balíkovna na adresu Dobírkou Druhý pracovní den od odeslání prodávajícím Česká republika 140 Kč
Balíkovna Předem Zpravidla do 24 hodin od odeslání prodávajícím Česká republika 75 Kč
DPD Předem Druhý pracovní den od odeslání prodávajícím Česká republika 110 Kč
DPD Dobírkou Druhý pracovní den od odeslání prodávajícím Česká republika 140 Kč
Slovensko - GLS Předem Do 2 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Slovensko 125 Kč
Slovensko - GLS Dobírkou Do 2 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Slovensko 175 Kč
Slovensko - DPD Předem Do 2 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Slovensko 175 Kč
Slovensko - DPD Dobírkou Do 2 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Slovensko 225 Kč
Polsko - DPD Předem Do 2 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Polsko 220 Kč
Other European countries Předem Do 2-4 pracovních dnů od odeslání prodávajícím Ostatní EU 400 Kč
Osobní odběr Hotově Zboží bude předáno na pobočce Česká republika 0 Kč

U objednávek nad 5tis. Kč máte poštovné po České republice zdarma a na Slovensko za poloviční cenu! Poloviční poštovné na Slovensko platí pouze pro koncové zákazníky.

  • Provedl jsem u Vás objednávku. Jak mohu zjistit v jakém je stavu?

  • Pokud jste se před odesláním objednávky zaregistroval, stav Vaší objednávky zjistíte přihlášením do svého účtu, kliknutím na Vaše objednávky a následně detail objednávky. Jestliže u nás registrovaný nejste, pro zjištění stavu Vaší objednávky nás prosím kontaktujte. Pro urychlení komunikace si prosím připravte ID-číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím emailu o objednávce.