Z důvodu plánované odstávky elektřiny budou 13.6.2024 omezený provoz a infolinka. Nelze vyzvednout zbozí osobně ani odeslat. Objednávky budou zpracovány

Brzdový kotouč levý EBC MD2019LS

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 1 270.63 PLN (1050.11 excl. VAT)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52512
+ -

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.